søndag den 1. juni 2014


Igen igen. Kærtegner han eller slår han? Gnider han eller aer han mig. Det umuligt at skelne. That great redwood of a whore - og få, meget få andre kvinder jeg ikke bryder mig om. Undskyld. Jeg mener det undskyld. Really long hair equals a penis. Dagelange samtaler med en fraværende elsker. Dig. Touch yourself before you fall. I was looking for you. Jeg kunne ikke finde dig. I overdrivelsen af forskellen på én mand og en anden. Ligger kærligheden.
 
Jeg skulle have vidst dine kønsorganer var fantastiske. I was looking for you all day. Ét formålsløst begær. Jeg fik nogen til at græde. Det var perfekt. Se verden bag dig. Hver gang jeg lukker øjnene. Ser jeg en pik og blir bange.
 
Verden ændrer sig hvis vi nægter den det. Hav en god dag. Hvis det er nøgenhed du vil ha - værsgo'. Værsgo.
 
Look at her -  too much hourglass not enough sand.
 
Jeg begynder altid at græde når en hund kigger på mig. I should have known your genitals were fantastic. De fleste har svært ved at finde tid. til at kigge på folk. Jeg husker dig. Du glemte mig. Den sidste svanes død. Hver gang jeg lukker øjnene ser jeg en pik. Og blir aldrig bange. Jeg elsker dig med alle mine ben. Wriggling. Watch the world behind you.
 
Verden ændrer sig hvis vi nægter den det. Hav en god dag. Hvis det er nøgenhed du vil ha - værsågod.
 
Du sagde jeg elsker dig. til mørket. Eller I always see myself in someone else's life/ Lad VÆR at tvinge mig til at vælge form. A split infinity. Hvis du tror du er John Lennon tager du FEJL. I have a donought in my mouth. Sleepy eyes. Jeg tog tøj på. Children can kill each other. A script for my next project.

Måske er det mig der handler ind. Hvad er problemet. Sleepless eyes. Måske er det dig. I´m from somewhere in my mind sir du. Og fortsætter; GENITALS SHOULD ONLY be looked at live. Pretending to be someone. In a wedding dress. Brown. Unhappiness and happiness - IS the same thing. Forstår han ikke. Try having that appointment WITH nothing.

En gang uden for dig selv- altid. Jeg finder ikke min orgasme i en by. Naturen er for sød. For død.
Jeg vil have en mand der har opgivet (ikke at barbere mig).
 
Der er en grænse mellem mand og kvinde. Døden kommer til at ske uden ham. Små næser er helt cool you said, og nogle gange ER du den VÆRSTE version af ham selv. That STUFF that was supposed to happen didn't happen. Døden kommer til at ske uden dig. Facing forward, subject human being. Hvorfor eksploderer du aldrig når vi elsker? Han ville være et barn igen men ikke det barn han var. Han ville have dét barn. Han spurgte, blir du hjemme (hvis du BLIR gravid). Jeg har ikke følelser for dig endnu. Det skal jeg nok få. If I reach for your right leg. Alle sad som en upillet appelsin. Look at what he is doing- he is expressing himself said the humanists.
 
Sikke en fin hund. Nej/ Kærlighed er ikke for mig. A-ah, whoah
 
I get stiff if I'm thinking in stages. Så-dan. Tving mig, Ikke. SPØRG aldrig. A kitchen with no windows. A deep cough. Change BROKE my heart. Tubes of yellow light. It was like that. Spørg aldrig før du tager mig. Females. (lick language). Du elsker. Unge kvinder. A kitchen with windows all open. Recurrent pleasure. Try and fist yourself - (OUT of that airhole); Overdrivelsen af forskellen mellem én pige jeg elsker og enhver anden. Angst flyder ud af excessive care? Jeg kiggede efter dig men jeg kunne ikke finde dig. Jeg ville have dig. Som overdrivelsen af en forskel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar